تهیه گزارش بازارگردی
پروژه کارآفرینی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پروژه کارآفرینی و آدرس karms.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 3181
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مهسا رضوی

آرشيو وبلاگ
خرداد 1390
ارديبهشت 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, :: 11:58 :: نويسنده : مهسا رضوی
چه قدر انتخاب کردن یک  نوت بوک مورد نیاز کار مشکلی است.

امروزه به دلیل افزایش استفاده از نوت بوک در دنیا رقابت شدیدی بین تولید کنندگان بوجود آمده و مصرف کنندگان به اطلاعاتی قبل و بعد از خرید نیاز دارند.چرا که تنوع زیاد این محصول باعث افزایش قدرت انتخاب شدهو بعضا در خرید نوت بوک دچار سر در گمی می شوند.

زمانی که وارد مغازه شدم اول فروشنده یک برگه که شامل مشخصات تمام نوت بوک ها بود به ما داد تا مشتری نوت بوک مورد نظر خود را انتخاب کند.بعد از مشتری می پرسیدند که انتظار شما از یک نوت بوک چیست و چند سوالی این گونه.من اول در مورد نوت بوک های اچ پی تحقیق کردم.وارد هر مغازه که می شدم یک یک عیب یا یک مزایا در مورد آن می گفتند بعضی از فروشندگان می گفتند که این مدل از نوت بوک ها کارت گرافیک زیادی می سوزاند.

بعد از پرس و جویی که در مورد نوت بوک های اچ پی کردم تصمیم گرفتم از چند مغازه در مورد در مورد نوت بوک های سونی تحقیق کنم.فروشنده ی تمام مغازه ها از نوت بوک سونی تعریف می کردند و می گفتند که بهترین مارک است و این اتفاق نظر بین فروشنده ها توجه من را به خود جلب کرد.سونی تنوع زیادی داشت و روز به روز هم با پیشرفت تکنولوژی این نوت بوک هم پیشرفت می کند.خلاصه هر مغازه ای از یک مارک تعریف می کرد در نهایت من متوجه نشدم که کدام مارک کارایی بهتری دارد اگر قصد خرید یک نوت بوک را داشتم مطمئنا سر در گم می شدم.

بعضی از فروشنده ها قصد این را دارند که جنس خود را بفروشند و برای آنها مهم نیست که آیا این نوت بوک به درد کاربر می خورد یا خیر. اما بعضی از فروشنده ها این گونه نیستند و تنها چیزی که برایشان مهم نیست فروش نوت بوک هایشان است و به گونه ای با مشتری برخورد می کنند که انسان اگر قصد خرید هم نداشته باشد از آن خرید می کند و در آینده اگر با مشکلی هم رو به رو شد به همان مغازه رجوع خواهد کرد و از همه مهمتر باعث جذب مشتری هم می شود.

 

(تا به حال گزارشی این گونه تهیه نکرده بودم امیدوارم گزارش مناسبی باشد)